În timp ce Primăria Tîrgu-Mureș anunță că a efectuat o plată către SC Salubriserv SA deși factura emisă de firma de salubritate nu ar fi ajuns încă la scadență, administratorul special al companiei Dan Ciubucă tratează cu dispreț presa și tîrgumureșenii și refuză să anunțe când va rîncepe ridicarea gunoiul din Tîrgu-Mureș și transportul lui spre Depozitul de la Sânpaul sau spre altă groapă de gunoi autorizată. Între timp, tomberoanele din oraș dau pe afară.
Dispreț total față de tîrgumureșeni din partea administratorului special al SC Salubriserv SA Dan Ciubucă. Deși este a treia zi în care gunoiul tîrgumureșenilor zace în tomberoane, Ciubucă refuză să răspundă în continuare întrebărilor presei pe marginea acestui subiect! Ciubucă tratează problema curățeniei în oraș ca și cum vorbește de cămara proprie și refuză să dea explicații sau măcar răspunsuri la întrebări simple celor care plătesc lună de lănă taxa de salubritate. „Este o problemă internă a firmei, nu am ce să vă spun dumneavoastră”, a fost răspunsul lui Ciubucă la întrebarea simplă ”când va începe Salubriserv să ridice gunoiul de pe raza municipiului Tîrgu-Mureș?”. Asta în condițiile în care purtătorul de cuvânt al Primăriei Tîrgu-Mureș Cosmin Blaga a declarat în această dimineață că municipalitate a efectuat o plată către Salubriserv în cursul zilei de marți, dar că factura în cauză nu era scadentă, deci nu se poate vorbi efectiv de restanțe ale municipalității față de firma care ar trebui să asigure curățenia orașului. „Noi ne-am respectat obligațiile. Dacă ei nu plătesc mai departe, asta nu este treaba noastră. Întrebați la Salubriserv de ce nu plătesc”, a spus Cosmin Blaga. Surse din Primăria Tîrgu-Mureș au confirmat oarecum afirmația lui Blaga arătând că municipalitatea are, prin contract, termen de 60 de zile pentru plata facturilor, în timp ce SC Salubriserv SA s-ar fi angajat, tot prin contract, față de Asocierea de firme care administrează Depozitul de la Sânpaul că achită facturile emise de aceasta în termen de șase zile. Potrivit altora însă, potrivit contractului, Primăria ar trebui să achite orice factură în termenul dat de lege, respectiv 30 de zile, condiție în care am putea vorbi de facturi restante față de societatea de salubritate.