Disperare mare la PSD. Înfricoșați de coșmarul pierderii guvernării, aflați în abrupt picaj electoral, ciocoii de tip nou au declanșat o contraofensivă politică menită a recuceri redutele pierdute sub dictatura cârmaciului, devenit pușcăriașul Dragnea. Aceleași metehne însă, aceleași năravuri nerușinate, promit în dreapta și în stânga politică funcții, ranguri, alocări discreționare, clientelare, de resurse din bugetul de stat, dau interesele țării pe șperți, ca la tarabă, momind politruci fără de onoare, demnitate și caracter pentru a mai lungi nițel agonia politică a țării.
La fel ca și predecesorul său, lipsită de scrupule sub masca sa de nevolnică, amarnica Dăncilă împarte funcții de miniștri celor din prăbușita ALDE, îi invită pe parlamentarii acesteia pe liste comune cu PSD pentru alegeri, a acordat toate funcțiile pretinse de Victor Ponta pentru parlamentarii Pro România și transfugii ALDE în Parlamentul României iar acum le aruncă ocheade provocatoare celor din UDMR.
Ca din întâmplare, Guvernul Viorica Dăncilă a redescoperit proiectul de lege privind Statutul minorităților naționale din România, care oferă minorităților autonomie culturală, fiind de fapt o autonomie teritorială pe criterii etnice mascată, incluzându-l pe lista priorităților Executivului în actuala sesiune parlamentară. Proiectul a fost inițiat de un alt „mare bărbat al neamului”, pe vremea când era premier, Călin Popescu Tăriceanu, la presiunea partenerilor săi din UDMR, și a fost „uitat” în Parlament tocmai din 2005, după ce a fost respins de Senatul României. Ajuns mai apoi în Camera Deputaților, a fost „pasat” între comisiile de specialitate iar ulterior, prin 2012, reîntors din plen pentru raport suplimentar la Comisia pentru drepturile omului, culte și problemele minorităților naționale, când s-a făcut din nou „pierdut”.
Brusc, Guvernul Dăncilă, față cu iminenta moțiune de cenzură, consideră prioritară acum adoptarea acestui proiect în Camera Deputaților, în calitate de for decizional. I-a luat prin surprindere incredibila ofertă a trădării naționale, chiar și pe cei din UDMR, care au apucat public, mai mult de ochii lumii, să se dezică de actualul guvern, deși nu au părăsit nicio clipă guvernarea prin reprezentanții uniunii, menținuți în toate funcțiile de conducere de prin ministere și din serviciile publice deconcentrate ale ministerelor, deținând în continuare chiar și un consilier al premierului cu rang de ministru, în persoana lui Borbely Laszlo.
Dar să vedem ce se vrea prin proiectul legislativ privind Statutul minorităților naționale din România (pe care îl puteți consulta aici: http://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck2015.proiect…<http://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck2015.proiect?cam=2&idp=6778&fbclid=IwAR0aP8rcWq7zaAwN9UVlsg1n0PTtBsmeroKNVEHrw1hTCWgBHZzpL6HdIpY>)?
În esență, prin acest proiect legislativ se pun bazele schimbării caracterului de stat național al României, în acela de stat multinațional. Prin prevederile sale normative, se urmărește obținerea acordului „consiliilor naționale ale autonomiei locale” de către autoritățile centrale ale statului, fără de care, adoptarea deciziilor de interes pentru minoritățile naționale nu se poate face. Alături de alte prevederi ale proiectului, acest element, statuează implicit realizarea unui partaj de suveranitate între stat și minorități. În conținutul proiectului se face vorbire de comunitățile minorităților naționale ori de simboluri naționale și sărbători naționale, ca și cum minoritățile naționale s-ar identifica cu națiunile, acestea fiind de sine stătătoare în cadrul statului român. În proiect se statuează utilizarea în toate raporturile publice a limbii materne, obligativitatea cunoașterii de către funcționari publici, agenți de poliție, grefieri, personal medico-sanitar, susținerea tuturor examenelor educaționale ori profesionale în limba maternă, fără prevederi referitoare la platforme și instrumente de însușire a limbii oficiale române. Se prevede redactarea documentelor oficiale în limba maternă pentru persoanele aparținând minorităților naționale de către autoritățile publice centrale, instituții de învățământ, instituții de cultură, culte, indiferent dacă acestea se află sub autoritatea statului, organelor administrației publice locale sau autorităților minorităților naționale. Li se conferă astfel limbilor minorităților naționale caracter de limbă potențial oficială la nivel național.
Proiectul legislativ introduce instrumente juridice noi, neacceptate de dreptul public, precum conceptul de „comunitate națională a minorităților”, reflectat în forme juridice diverse gen „minoritate națională”, „identitate a comunității minorităților naționale”, „componenta etnică a unor regiuni locuite în mod tradițional de anumite comunități etnice”, „pondere a minorităților naționale”, reprezentând de fapt un instrument dezbinator, expresie a viziunii revizioniste și segregaționiste a UDMR.
Acest Statut al minorităților naționale din România este un „cal troian” legislativ, menit să conducă la destructurarea statului prin instituirea unui element nou statal față de cel de „teritoriu național”, și anume „pământul natal al comunității maghiare”, care apare în Proiectul Statutului minorităților sub forma: „zone ale țării unde minoritățile se regăsesc tradițional”, regiuni locuite în mod tradițional de anumite comunități etnice”, „zone în care se vorbește aceeași limbă”, „zone unde există o anumită pondere a minoritarilor” etc.
Este evident caracterul neconstituțional al acestui proiect de lege privind Statutul minorităților naționale din România, acesta excede nepermis sistemul de protecție al minorităților naționale reglementat în documentele juridice internaționale.
Până unde aveți de gând să duceți vânzarea și trădarea acestei țări, jalnici guvernanți rătăciți și vremelnici ai PSD? Nu vă crapă obrazul de rușine, nu vă gândiți că țara, poporul și națiunea română sunt reperele noastre identitare sfinte, mai presus de noi toți, că veți ieși blestemați din istorie iar despre voi se va vorbi ca despre Iuda și cei 30 de arginți? La ce i-au folosit, la ce vă folosesc?!