Incredibil, dar adevărat! Se întâmplă la doi pași de municipiul reședință de județ, la Cristești, unde primarul Kovács Edit pare hotărâtă să țină strânsă legătura dintre administrația locală și cetățeni. Mai întâi, a deschis o pagină de facebook unde Kovács Edit spune: „Am creat această pagină pentru a păstra o legătură permanentă cu toți cei interesați de activitatea mea de Primar al comunei Cristești, jud. Mureș” și unde postează constant anunțuri de interes public, singură sau cu ajutorul unui consilier, însă scopul este atins prin informarea permanentă a cetățenilor. Acum, atât în grupul Ești din Cristești dacă, cât și pe pagina domniei sale, primarul din Cristești anunță că „Această Primărie este digitalizată și vine în sprijinul dumneavoastră prin servicii publice online”. Așadar, nu contează cât de mare ești într-un județ, căci, dacă vrei… se poate!
„Nu am experienţă și nici trecut în politică! Sunt un primar fără ambiţii politice. În schimb, am studii universitare de administraţie publică, pregătire și experienţă relevantă ca manager și în elaborarea proiectelor de dezvoltare rurală. Sunt de părere, că în zilele noastre, pentru a conduce o unitate administrativ teritorială cu succes, este nevoie în primul rând de o pregătire profesională adecvată. (…) Consider că parteneriatul între administraţie şi cetăţeni este esenţial, iar pentru asta este necesară o comunicare eficientă. Ne dorim un parteneriat cu cetăţenii bazat pe responsabilitate, respect şi determinare. Nu cetăţeanul a fost creat pentru a servi Primăria, ci instituţia primăriei a fost creată pentru a-i fi utilă și pentru a acorda sprijin locuitorilor comunei. Toate serviciile oferite de aceasta, se bazeaza pe acest principiu”, spun Kovács Edit pe siteul Primăriei Cristești.
Dar ce înseamnă că Primăria Cristești este digitalizată? Foarte mult! Cel puțin pentru locuitorii comunei acest lucru credem că contează și asta deoarece, intrând pe pagina www.cristestimures.ro, locuitorii din Cristești pot: să depună cereri și documente online, să verifice stadiul documentelor depuse și să raporteze o problemă, să achite amenzi de circulație online, cu cardul, dar și să urmărească online ședințele Consiliului Local accesând camera web instalată în sala de ședințe.